دردودل

سلام تا حالا نتونستم رازهای دلمو بگم و نمیخوامم بگم رازهامو خیلی ها فهمیدن تو این چند سال همه فقط گفتن درکت میکنیم اما درکم نتونستن بکنن اخه خیلی زود بعد از رفتن وقتی بهشون سلام میدی میگمن بفرما شمابگذریم اخه میگن همه ادمهای دنیای مجازی مثل هم نیستن من نفهمیدم که ادمها چرا بهم اعتماد ندارن چند سالی میشه وبلاگمو زدم اما حتی یکی از ادمها پیدا نشد بگه داداش دردت چیه منم درد دارم خدایا بزرگی میدونم خیلی بیشتر از این که خودت بدونی بهت امید دارم اخه چرا ادمهایی که مال دنیای هم نیستن رو سر راه هم قرار میدی میخوای امتحان کنی خدایا ما ایوبت نیستیما خدایا خیلی ازت دلخور نیستم اخه هر موقع گناه کردم بخشیدیم تو بهم جون دوباره دادی اما چرا تو این بی پولی بهم درد دادی چی میشد منم یه روزی به گذشته بر میگشتم و مثل بقیه شاد بودم یعنی میشه خوب دنیا میگن خیلی گوچیکه که ادمها یه روزی به هم میرسن درست من فقط منتظر اون روزم که بهش برسم فقط یه کلمه بگم من ارزش نداشتم که به پول فروختیم اما هر چی هست تنها ارزوم خوشبختیته اگر روزی اومدی خوندی بدون هنوز منتظرتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 19 مهر 1392 ساعت 19:56 توسط حجت