این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت16:00---12 شهريور 1392
خدا ا کی میای؟؟
پاسخ:ای همراه مـــــــــن تنــــــها با تو تا اوج عشـــــــق هـم پـــــــــــــروازم با قلب تودلدارمن هم آوازم توهمپـــــــــای من، تنـــها با من هـــــــــــــــــــم آوایـــــــــــــــــــــ ــی با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــایــی تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدایــی ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب دلـــگرمی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــداییــــــ ــــم ما، دل میبازیم دریا دریا ،تابیکران،عاشقای بی پرواییم تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــرب ان چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتـــــــــــــــــــــــاب مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدا ییم ما؛ دل میبازیم دریا دریا تا بیکران عاشقـــــــای بی پــــرواییـــــــــم ای تورؤیـای شبهای مـــــــن عشق و ببین تو چشمای من دستات و تو دســت من بگذاردرلحظه های دیـدار


masuomeh
ساعت8:24---12 شهريور 1392
داداشی جونم من ی وبلاگ دیگه هم ساختم به اونم سربزن ونظرتو بگو باشه؟

اگه دوست داشتی لینکم کن من تو رو اونجا لینک میکنم

البته به خوبی قشنگی وبلاگ تو نمیرسه هیچ وقت

www.shabe_sard.abarblog.ir
پاسخ:اگه میدونستی چه دردی چه رنجی است خنجر از دست رفیقان خوردن هرگز از من عاشق نمی پرسی که چرا تنهایی..... زندگی چیست: خون دل خوردن اولش رنج ،آخرش مردن کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش ولی آهسته میگویم الهی بی اثر باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 2 شهريور 1392 ساعت 20:21 توسط حجت