این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت1:54---28 ارديبهشت 1391
قطار........راهت را بگیر وبرو........نه کوه توان ریزش دارد ونه دهقان پیراهن اضافی........هیچ چیز مثل سابق نیست
پاسخ:khili ziba bod mr30 ke behem sar zadi


سپیده
ساعت12:26---5 ارديبهشت 1391
سلااام

آ پـــ ــ ـ ـ ـم

bia
پاسخ:باشه حتما


roya
ساعت19:46---1 فروردين 1391
سلام دوست خوبم

اصصصلا ناراحت نشدمپاسخ:خوبه


roya
ساعت14:28---29 اسفند 1390
سلام

واقعا چه جالب اهل کجایی داداشی
پاسخ:من شیرازیم


roya
ساعت14:01---29 اسفند 1390




صدای باران زیباترین ترانه خداست



که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛



نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم . . .


پاسخ:سلام ابجی رویا خوبی گلم


هستی
ساعت21:43---24 اسفند 1390
سلام دوست من اینطور نیست

ببخشید اگر ناراحت شدید

در کل همینجا بهترهپاسخ:نه ناراحت نیستم ارزشی نداری که ناراحت بشم


sanaz
ساعت20:43---23 اسفند 1390
slm.vebe jalebi dari.ishalla movafgh bashi.b vebe me ham sar bezan mamnon mi6am.
پاسخ:ممنونم که سر زدی


مریم
ساعت3:18---9 اسفند 1390
وب تو هم خوجله عسیسمپاسخ:ممنونم

mahsa
ساعت0:08---6 اسفند 1390
خواهش میکنم

تو مسنجر addکردمت

بببین از ماگفتن بود میخوای باور کن میخوای نکن ولی خودت اذیت میشی

در ضمن من موندم که تو پسری یا دختر با این حس شکست خوردگی و عاشقانه و این وبلاگ عاشقانهپاسخ:مهسا جان من گفتم که پسرم


یلدافضول
ساعت23:04---24 بهمن 1390
پاسخ:ممنونم

hamid
ساعت21:58---24 بهمن 1390
سلام بر تو ای جوان

اگه می خواهی ببینی بزرگترین وبلاگ

لوکس بلاگ را بیا که از دستت نره

اگر عضو شوی 3عدد شارژ ایرانسل

2000تومانی میدهیم(اگر برنده ی قره کشی شوی)

وضمنا اگر عضو شوی قالب رایگان برات طراحی میکنم (با انتخاب شما)

هر چه زودتر عضو شوی بهتر است

در ضمن وبلاگ من یک عضو بیشتر نداره

شارژ هارو به صورت ایمیل یا به صورت پیام

خصوصی به وبلاگت میفرستم

اگر دروغ بود بیا تو وبلاگم هر چقدر میخواهی

فوهش بده(به جون خودم دروغ نیست)

قرعه کشی 1اسفند

خداحافظ بر تو ای جوان

2H2.LOXBLOG
پاسخ:مر30


khanoomi
ساعت19:43---22 بهمن 1390
مرسي از نظرت وب خيلي عشقولانه وقشنگي داري...من حرفتو كاملا درك كردم واقعا كاش آدما هميشه به عشق اولشون ميرسيدن...يه چي ميگم بين خودمون باشه:محسن عشق اولم نيست!ولي عشق آخرمه اينو مطمئنم
پاسخ:انشا الله که همین طور باشه


بهار تنها
ساعت21:42---18 بهمن 1390
پاسخ:ممونم که بهم سر زدی

اکیلا
ساعت15:41---11 بهمن 1390
سلام دوست عزیزم، دیگه به ما سر نمیزنی، ای بابا چه سوالی پرسیدم، اداما فقط به فکر خودشونند، کلاهشون تو یه جو نمیره، اگه وقت کردی بهم سر بزن خوشحال میشم. بای تا های
پاسخ:ممنونم که سر زدی


arezoo
ساعت14:51---10 بهمن 1390
تنهایی یعنی، ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است؛ اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است... ز یک جایی به بعد؛ دیگر بـَدتــــــر هم نمیشود ... چقدر دلم مي‌خواهد نامه بنويسم تمبر و پاكت هم هست و يك عالمه حرف كاش كسي جايي منتظر بود پاسخ:ممنون سر زدی

رکسانه
ساعت1:37---5 بهمن 1390
سلام.خوبی؟



آپم

حتما سر بزن.حتما
پاسخ:حتما میام ابجی


رکسانه
ساعت2:57---4 بهمن 1390
کاش میدونستی فراموش کردنت مثل بر آورده شدن آرزوهام محاله

سلام به خاطر این دیرکرد معذرت شما هم وبلاگ بسیار قشنگی دارید.راستی تبادل لینک هم انجام دادمپاسخ:ممنونم که سر زدی نه اشکالی نداره


حیدری-نسیم وصل
ساعت7:44---24 دی 1390
سلام-

من در خدمتم

بفرمایید!

سوالی هست
پاسخ:ممنونم که جوابمو دادی


Sadaf
ساعت17:02---17 آذر 1390
Saaaaaaaalam U ham webe khufi Dari Tabrik migam Age maYel b tabadOl link haSTi bem khabar bede .....ta Belinkamet پاسخ:باشه صدف خانوم

مـریــم
ساعت16:00---17 آذر 1390
پاسخ:شعرات زیباست

soheil
ساعت22:29---16 آذر 1390
.سلام.خوبی؟وبلاگ خیلی باحالی داری.واقعا لذت بردم.

منم یه وبلاگ دارم سر بزنی خوشحال میشم.

اگه خواستی منو با نام پرسپولیسته لینک کن بعد بیا به من بگو با هراسمی خواستی لینکت کنم.قربانت.بای
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


نیلوفر
ساعت19:21---26 آبان 1390
دیدی اومدم که نگی ناپیداست..

من بهتون سر میزنم...پاسخ:ممنونم منم بهتون سرمی زنم


نیلوفر
ساعت17:24---19 آبان 1390
سلام حجت جان

من که ناپیدا نیستمپاسخ:سلام خواهش می کنم


fatemeh
ساعت14:15---19 آبان 1390
salam veb zibaii darid be veb man ham ye sari bezanپاسخ:سلام باشه حتما

شكوفه
ساعت21:28---3 آبان 1390
سلام عزيزم,وبلاگ جالبي داري اگه وقت كردي ودوست داشتي به وب منم سر بزن,لطفالينكم كن.bye
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی انشاالله که تو دنیا مثل اسمت همیشه با شکوفه باشی


Kiana
ساعت10:56---29 مهر 1390
Loading… ████▒▒ 10%

Loading… ████▒▒ 20%

Loading… ████▒▒ 30%

Loading… ████▒▒ 40%

Loading… ████▒▒ 50%

Loading… ████▒▒ 60%

Loading… ████▒▒ 70%

Loading… ████▒▒ 80%

Loading… ████▒▒ 90%

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

UPAM


پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


فروینا
ساعت17:16---22 مهر 1390
سلام

ممنون که اومدی

وبت خیلی قشنگه پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


N@r!m@n
ساعت6:55---14 مهر 1390
سلام دوست عزيز،وبلاگ جالبي داري به من هم سر بزن،اگه خواستي منو با
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


sogand
ساعت11:26---5 مهر 1390
_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%


پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


yegane75
ساعت16:56---4 مهر 1390
بیا یاهو مسنجر.
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی باشه خواستی اد کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 29 شهريور 1386 ساعت 12:47 توسط حجت