به نام او

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

mahsajoon
ساعت23:34---29 شهريور 1392
مثل همیشـــــــه

بـــــــــرای تــــــــــو می نویســــــــم

تــــــــــــو

به نیــــــــت هرکه دوســــــت داری بخــــــــوان ...


ي گ ا ن ه
ساعت10:26---22 شهريور 1392
سلام داداش من ازاين برنامه هابلدنيستم

ي گ ا ن ه
ساعت20:12---21 شهريور 1392
سلام

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند



مثل آسمانی که امشب می بارد....



و اینک باران



بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند



و چشمانم را نوازش می دهد



تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
پاسخ:دلم گرفته ازادمایی که میخوان مال اونا باشی اماخودشون مال تونیستن.... دلم خیلی گرفته....


دختری از جنس باران...
ساعت13:33---11 شهريور 1392
ﺑﺨﺪﺍ !
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻧﻮﺷﺖ …
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﺮﻡِ ﻧﻔﺲ ﺑﺎﺷﺪ …
ﺑِﻜﺮ ﺑﻜﺮ ﺍﺯ ﺳﻴﻨﻪ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ ﻭ …
ﻧﺠﻮﺍ ﺷﻮﺩ ﻛﻨﺎﺭِ ﮔﻮﺷﻲ ﻛﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻧﺰﺩیک ﺍﺳﺖ،
ﻣﻴﺘﻮﺍنی ﻻﻟﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ لمس کنی با لبانت . . .
زیبا بود خوشحال میشم سربزنی


سعید
ساعت22:26---1 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

سحر از چتردلتنگی
ساعت14:46---30 مرداد 1392
این روز ها عجیب دل تنگ توام
دل تنگ اجابت چشمانت
دل تنگ رنگ نگاهت
دل تنگ بوے عَطرت
تو که نیستے...
انگار زندگے بودن را کم می آورد و
بهانه گیر نبودن است
تو که نیستے دلتنگے هایت مرا از پا در می آورند...


آپــــــــــم


عرفان هفت
ساعت12:47---16 مرداد 1392
سلام اگه خواستی با هم تبادل بنر یا لینک داشته باشیم اول منو لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم ممنون.

رویا
ساعت11:04---5 مرداد 1392
سلام حجت آقا خوبید
وبت خیلی قشنگ و پر محتوا تر شده ...
موفق باشی
باز هم منتظر حضور دوباره و نظرات خوبت هستم


اگر اوبخواهد برود میرود...حتی اگر آب یک دریا را پشت پایش بریزی ....


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:48---4 مرداد 1392
چند وقتیست
هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...
آپـــــــــــــــــــــــم


Baran
ساعت19:03---31 تير 1392
لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو/
تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو/
درگلستان وجودم گل زیبای منی/
دوستم چه بگویم که تو دنیای منی/


hasti
ساعت19:37---5 تير 1392
سلام عسیسم مقسی گلم بازم سر زدی

منم خوشحال شدم منو لینکیدی





یـاבِت هـَسـت روزے پـُرسیـבے ایــטּ جـاבه به کجـا میروב؟!



و مـَטּ سکـ ـوت کـرבَم ...



פــالا בیـבے ، جـاבه جــایـــے نــَرفــت ، اوטּ کـه رفـت تـــو بـوבے
پاسخ:مُرده آن است که احساس ندارد … من امّا … مُرده تر َم … احساس دارم … تو را ندارم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:26---22 خرداد 1392
راست می گفتند به چشمانتم اعتماد نکن !!!

هر چه راز در دلم بود اونها فاش کردند.


چگفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف رفتی تو و دیگر اثر از چلچله ای نیست گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


soha
ساعت11:00---15 خرداد 1392
پاسخ:خیلی قشنگو با مفهوم بود ولی کاشکی میگفتی این اثر از کیست پاسخ:دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:32---13 خرداد 1392


قول داده اَم...











گاهـــﮯ











هَر اَز گاهـــﮯ











فانـــوس یادَت را











میاטּ ایـטּ کوچه ها بـﮯ چراغ و بـﮯ چلچلـﮧ، روشَـטּ کنَم











خیالـت راحـَــت! مَـטּ هَماטּ منـــَــم؛











هَنوز هَم دَر این شَبهاے بـﮯ خواب و بـﮯ خاطـــِره











میاטּ این کوچـﮧهاے تاریک پَرسـﮧ میزَنـَم











اَما بـﮧ هیچ سِتاره‌ے دیگـَرے سَلام نَخواهــَـم کَرد...











خیالَت راحَت !!!!!!!!!


پاسخ:گفتم: میری؟ گفت: آره گفتم: منم بیام؟ گفت:جایی که من میرم جای ۲ نفره نه ۳ نفر گفتم: برمی‌گردی؟ فقط خندید….. اشک توی چشمام حلقه زد سرمو پایین انداختم دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد گفت:میری؟ گفتم:آره گفت:منم بیام؟ گفتم: جایی که من میرم جای۱ نفره نه ۲نفر گفت:برمی‌گردی؟ گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته وبا اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده!!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:53---12 خرداد 1392
دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

















آهای جماعت...











میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟











شما دقیقا چه رنگی هستید؟
پاسخ:اشک... و خاطراتی مبهم از گذشته و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود خواب کودکانه ی من و تو ماندی در خاطرم بی آنکه تو را ..!!! چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی... بعد از این همه عبورِ کبود، قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...


ღ♥ღ DokhtarBahari ღ♥ღ
ساعت7:47---5 خرداد 1392
دیدگـــــــانت را نبنــــــد











نگــاهتـــــ را نــدزد











تـــــــــو کــــه میدانے آیــه آیـــه ے زنـــدگیـــــمـ











از گــــوشه ے چشمـ هــایتـــــ تلاوتــــــ می شــود ..


پاسخ:خیلی ممنونم بابت شعرهای زیبایت


Zahra
ساعت19:23---4 خرداد 1392
اگر اوبخواهد برود میرود...حتی اگر آب یک دریا را پشت پایش بریزی ....





بازنخواهد گشت





واگرماندنی باشد...میماند





حتی اگر جان به لبش آوری....!


پاسخ:دلــــم برای خــــــودم ســـــوخــــــت.... وقــــتــــی صــــــدایــــــم کـــــرد... شمــــــــــــــــــــــا....


Zahra
ساعت14:32---27 ارديبهشت 1392
گاهی لازم است که دکتر به جای یه مشت قرص برایت فریاد تجویز کند.پاسخ:داد بزن ای دل کسی اینجا صداتو نمیشنود

Zahra
ساعت9:12---27 ارديبهشت 1392
دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تورا چه به عشق؟؟؟



گفتم چرا؟؟!؟؟

گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری...

خدایا این مخلوق توست!!!

شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!!
پاسخ:ممنومم که بهم مطالب زیبا میفرستی


farnazzz
ساعت18:48---21 ارديبهشت 1392
بی معرفتم نیستم سهلامم فقط فصله امتحاناس قول بعده امتحانا بهتون سر ممیزنمم بابای
پاسخ:ممنونم


Zahra
ساعت10:47---14 ارديبهشت 1392
عشق فراموش کردن نیست، بخشیدن است



گوش کردن نیست، درک کردن است







دیدن نیست، احساس کردن است



جا زدن و کنار کشیدن نیست، صبر کردن و ادامه دادن است



حتی تنها...


پاسخ:واقعا خیلی معنی داره


Zahra
ساعت18:02---13 ارديبهشت 1392
خیلیا هستن که این شب ها





روی تخت گریه می کنند و شب روی بالشت خیس می خوابن ....





هیچی ، خواستم بگم به سلامتیشون ...





آرزوی دور شدن اشک از چشمای قشنگشون ...





آرزوی یه دنیا لبخند روی لب های زیباشون ...





آرزوی یه بالشت خشک ، روی تختشون




پاسخ:زیبا بود


Zahra
ساعت19:26---9 ارديبهشت 1392
ممنون داداش گاممنم برات آرزوی موفقیت میکنم.
پاسخ:و همچنین


Zahra
ساعت12:17---9 ارديبهشت 1392
چـﮧ ڪَسـے مـے گویـَב בورے ســَـرבے مـے آورב ؟











وَقتـے ڪـﮧ هَنــوز بـا یـاבَت ،











بَنـב بَنـב وجــوבَم گـَـرم مـے شوَב
پاسخ:زیبا تر از همیشه ممنونم ابجی


محدثه
ساعت14:06---23 مهر 1391
پاسخ:mr30 ke behem sar mizani

شیرین
ساعت19:00---17 مهر 1391
سلام آقا داماد . خوشحالم کردی با این خبرت . الهی شکر

عزیزم نگران این مسائل فبل از ازدواج و حرفایی که زده میشه و رفتارهایی که میشه نباش من سه تا داداشم جلو چشام زن گرفتن همه ی این مسائل عادیه دو تا خونواده اگه با هم جون جونی هم که باشن تو این روزا بینشون اختلاف می یافته

دختر رو پسر اگه عاشق سینه چاک هم هم که باشن از هم دلخور میشن که خونواده ها نقش مهمی دارن

الان خونواده ی تو میخوان هر طور شده از یه سری خرج های اضافی بزنن تا کمتر زیر بار قرض یری ولی اونه همین خرج ها رو اضافی نمیدونن واجب میدونن

زهره می خواد اون جوری که دلش می خواد عروسی کنه و تو بیشتر از این نمی تونی اگرم تو خونواده کسی تحویلت نمیگیره یا بهت کمک نمیدن بهتر فردا روز کمتر زیر منتی ... تو این شرایط فقط زهره میتونه کمکت باشه

فقط حواست به خرج کردنت باشه ، خرج کوره .. پای حساب که بیافته میفهی چه قدر زیر باری

خودتو با این مسائل ناراحت نکن الان عروسیتونه بهترین اتفاق زندگیتون خوشحال باش منم برا خوشبختیتون دعا میکنم .

محال موقع عروسی مشکل مالی نباشه حتی بابام که دستش باز بود هم مشکل داشت تازه رو کادو ها هم حساب باز کن

چیزایی رو میتونی قرضی یا قسطی بخری پول نقد بابتشون نده با زهره صحبت کن بعضی خرجا واقعا اضافیه مثل عکس سر مجلسی برا شب حنابندون .... نمیدونم ..

نگو مگه یه عکس چند میشه من که این همه خرج کردم اینم روش همین صد تومن دویست تومن ها جمع میشه آخرش خیلی میشه ولی خودمونیم تو هم این همه وقت می خوایی تو اوج گرونی عروسی کنی الان همه چی چند برابره

نمیخوام از این جمله ی کلیشه ای خدا بزرگه استفاده کنم ولی به خدا قسم خدا خیلی بزرگه برات راه باز میکنه

منم دعات میکنم البته صدای من که تا اون بالا نمیره ...
پاسخ:فقط میتونم بگم ممنونم


الهه
ساعت15:19---10 مهر 1391
سلام خوبي ممنون كه به وبلاگم هر روز داري مياي وبلاگ تو هم عاليه عاليه
پاسخ:منم از شما ممنونم که بهم سر میزنی


behzad
ساعت11:19---19 تير 1391
salamkhoob bood lotfan be adress pershiannet.loxblog.com sari bezanmamnoon byeپاسخ:mamnonam ke omadi

mohammad
ساعت19:25---13 خرداد 1391
سلام

وبلاگت قشنگه

خواستی به منم سر بزنپاسخ:ممنونم داداش محمد نظر لطفته گلم


نيلوفر
ساعت15:28---1 خرداد 1391
سلام خوبي؟

وبلاگت سخت بالا ميادا فكر نكن ما بي وفاييمپاسخ:mr30 ke sar zadi dost aziz


farzaneh
ساعت8:45---16 ارديبهشت 1391
salam duste aziz emruz jashn darim az shoma ham davat mikonam tashrif biarid
پاسخ:شرمنده که نتونستم بیام اخه دیگه خیلی کم میام اما به هر حال منو ببخشید


محمد
ساعت8:09---8 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز:

من برای تبلیغ داروی گیاهی نیاز به شما دارم فقط کافی است به آدرس زیر مراجعه کنی ومطلب درمان کیست تخمدان راکپی وسپساین مطلب را به صورت ثابت در ابتدای وبلاگ نمایش بدی وازطریق پیامک به ما اطلاع دهیدته سه رقم آخرشماره موبایلت به عنوان کدشما ثبت شود.لطفا به جای کد0711سه رقم آخر شمارتون را بگذارید ؟ برای هر فروشی که با کد شما خرید کنند 100000هزار ریال به حساب شما واریز میشه وحتی اگر فروش هم نداشته باشدوبازدیدوب شمابالای 500نفرباشد هر ماه 50000ریال شارژ اعتباری براتون ارسال میشه؟؟

جهت اطلاعات بیشتروهمکاری میتوانید از طریق پیامک با شماره09146050859 در ارتباط باشید.ویا طریق

ایمیل M711Z117@YAHOO.COM باما درمورد شرایط وامکانات این طرح گفتگو کنید.حتما باید از طریق چت باشد

صمیمانه منتظر حضورگرمتان هستیم

این شغل پردرامد دوم شماست

بامراجعه به این وب نمونه تبلیغ مارا مشاهده کنید وتصمیم WWW.mm711.LOXBLOG.COM
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی دوست عزیز


ابوالفضل
ساعت20:51---27 اسفند 1390
سلام وب خوب وجالبي داري اگه منو قابل دونستي بيا تو وبم ونظر بده و اگه هم قابل دونستي با عنوان شعر و متن عاشقانه لينكم كن

ممنون


پاسخ:ممنونم که سر زدی


mona
ساعت23:09---23 بهمن 1390
sssslm man omadam
پاسخ:ممنونم مونا جون


مهتاب
ساعت9:23---18 آذر 1390
سلام ببخشید که دیر اومدم

وبلاگ قشنگی داری

موفق باشیپاسخ:ممنونم مهتاب جون


فرشته
ساعت18:02---15 آذر 1390
وب فوق العاده ای دارینپاسخ:سلام ممنون که بهم سرزدی ونظردادی چشم حتمابهتون سرمیزنم

نیلوفر
ساعت12:03---11 آبان 1390
به به چه بسم الله قشنگیپاسخ:ممنونم نیلوفر جون که بهم سر زدی دوباره بیا

عطیه
ساعت23:46---16 مهر 1390
عالی بودپاسخ:سلام ممنونم که بهم سر زدی

sogand
ساعت0:11---20 شهريور 1390
____________%%

___سلام _______%%

______________%%%

_____________%%%%%

____________%%%%%%

_____________%%%%

_____________%%%

__من_________%%%

______ آپم ____%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%__%%

_____________%%%__%__%

_____________%%%___%__%

_____________%%%___%___%

_____________%%%___%___%

_______%%____%%%__%____%

______%__%__%%%%%%____%%

______%___%%_____%____%%

_______%____%%%%%____%%

________%___________%%

_________%_________%%

_________%%________%%

________%%_________%%%

_______%%___________%%%

______%%_____________%%

_____%%________________%%

_____%%______منتظرتم _____%%

_____%%%________________%%

______%%________________%%%

_______%%%____________%%%

_________%%%%________%%%

___________%%%%%%%%%

عاشقی اینه


پاسخ:ممنونم بهم سر زدی


ali
ساعت12:44---14 تير 1390
وبلاگ خوبی داری به وبلاگ ما هم سر بزن پاسخ:چشم دوست عزیز

setareh
ساعت12:17---13 تير 1390
سلام خوبي وب جالبي داري منم يه وب ساختم خصوصي

فقط ميتوني با عضو شدن در اون مطالب رو بخوني خوشحال ميشم بياي و عضو شي خواستي تبادل لينك هم ميكنم موفق باشي
پاسخ:ممنونم بهم سر زدی


مصطفی لــــوتی
ساعت21:57---12 تير 1390
سلام حجت جووووووون

وب خوشکلی داری

به من سری بزن راستی یادت نره که روی بنر تبلیغاتی یه کلیک کوچولو بکنی هاپاسخ:سلام خوش اومدی چشم حتما


حمیدرضا
ساعت10:46---10 تير 1390
سلام خیلی خوشکل هست بهتون تبریک میگم ان شاالله موفق باشیپاسخ:سلام حمید جان ممنونم بهم سر زدی تو هم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 10 تير 1387 ساعت 8:4 توسط حجت