اون چه قدر ساده ازم برید و رفت

اون چقدر ساده ازم برید ورفت

 

 


اون چه قدر ساده ازم برید و رفت           وانمود کرد که منو ندید و رفت

 

 همه گفتن اون ازت بی خبـره              به خـدا گریه هامو شنید و رفت

 

کم کم حس کردم براش تکراریم            یـه عـروسک جدید خریـد و رفت

 

اونی که قسم می خورد عاشقمه          جام گذاشت تنها و نا امید ورفت

 

یادشم نموند یه روز یه عاشقی            سـر بـه دیـوار غمـا کوبیـد و رفت

 

مثل لبخندی روی لبام شکفت            مثل اشکی از چشام چکید و رفت

 

قهرمـان سـرنوشت من یه روز              اومـد و حماسـه   آفـریـد   و   رفت

 

مثل گل بودم تا پژمردم اونم                    مثل یـه قنـاری پر کشید و رفت

 

مثل یـه غـریبه اومـد حـالمو              خیلی سرد وسرسری پرسید و رفت

 

خبـرش کردن که دارم می میرم             اومـد و جـون دادنم رو دیـد و رفت

 

مثل گنجشکی دلم رو جا گذاشت            زیـر این بـارونـای شـدید و رفت

 

 

قفس چشماشو وا کرد روی من               یهـو گنجشک دلـم پـرید و رفت

 

اون چقدر سـاده ازم برید و رفت               وانمود کرد که منـو ندید و رفت

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 9 ارديبهشت 1390 ساعت 19:4 توسط حجت