اگر بدانم که دلتنگ منی

و

دلت همیشه با من است؛

دلم را فدای آن قلب مهربانت میکنم.

اگر بدانم که مرا دوست داری

و

تنها آرزویت من هستم؛

تا آخر عمر عاشقانه برایت ترانه عشق را می خوانم.

اگر بدانم که یک لحظه به من می اندیشی؛

تمام لحظه هایم به این می اندیشم

که چگونه اینهمه عشق ومحبت را به تو ابراز کنم .

اگر بدانم که به انتظار من نشسته ای؛

تو بگو تا آخر عمر به انتظارم بشین .....

من تا آخرین حد این انتظار؛

منتظر آمدنت می نشینم.

اگر بدانم که برایت ارزش دارم و همه زندگی ات هستم؛

تا اخرین نفس به پای تو می نشینم؛

و

تا آخرین نفس فریاد می زنم که دوستت دارم.

اگر بدانی که چقدر دوستت دارم؛

دلتنگی که سهل است

 

دلت برای یک لحظه در کنارهم بودن پرپر می زند.

اگر بدانی که تنها آرزوی من تویی؛

روزی صدها بار آرزو می کنی که به آرزویم برسم .

اگر بدانی که همه لحظه های زندگی ام به تو می اندیشم؛

تک تک لحظه ها را می شماری

و

به عشق آن لحظه ها زندگی می کنی.

اگر بدانی که برایم یک دنیا ارزش داری؛

سفری به دور دنیا میروی تا بفهمی چقدر برایم عزیزی.

اگر بدانی که میدانم بدون تو میمیرم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 6 تير 1390 ساعت 13:52 توسط حجت