باران عشق

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت7:45---7 مهر 1392
سلامممممممممممممم وبت عالیه موفق باشی به منم سر بزن بای
پاسخ:نيا باران زمين جاي قشنگي نيست. من ازاهل زمينم. خوب ميدانم كه گل در عقد زنبور است. ولي سوداي بلبل دارد و پروانه را هم دوست ميدارد...


ي گ ا ن ه
ساعت13:00---21 شهريور 1392
مَنتَظر هیچ دَستی دَر هیچ جآی این دُنیآ نَبآش.





آشکهآیَت رآ بآ دَستهآی خودَت پآک کُن:





هَمه رَهگُذَرَند...
پاسخ:هرگز منتظر فردای خیالی نباش سهمت را از شادی های زندگی همین امروز بگیر.


ي گ ا ن ه
ساعت12:59---21 شهريور 1392
سلام داداش حجت

شیشه ای میشکند...یک نفرمیپرسد:که چرا شیشه شکست؟؟

آن یکی میگوید شاید این رفع بلاست...

دل من سخت شکست...

هیچ کس هیچ نگفت...

غصه ام را نشنید...

ازخودم میپرسم...

‏"‏ ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود...


پاسخ:خدایا .! من ایمان دارم..ایمان دارم به اینکه هرکه دلش هوایی توشد توهوایش را داری


ي گ ا ن ه
ساعت10:01---20 شهريور 1392
بـَعضـی از آدمـا عـیـن بـارون مـی مـونـنـد

اولش کـه میان بهت طراوت میدن شادی میدن …

ولی آخرش …

زندگیتو با گِل و شن یکی میکنن …

مراقب آدمای بارون صفت باشید …

تو نباید خاکی باشی که آخرش گِل بشی … !!!
پاسخ: دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی? گرفته است... آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری? بارانی است... قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی، یخ زده است... اما وجودم در کوره داغ تابستانی می سوزد... چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من......!!!!


ي گ ا ن ه
ساعت9:59---20 شهريور 1392
خوب که فکر می کنم

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار

بیشتر میچسبد

تـــــا

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !
پاسخ:عــ ـشـ ــق میتواند فـاحشهـ بســازב از فرشتــه هـآ ... اگــر معـشـــوق اشـتبـاهـ ـی باشــב !


ي گ ا ن ه
ساعت9:58---20 شهريور 1392
سلام داداشي اميدوارم كه خوب باشي.ممنون ايشالا روزو روزگارت برازشادي وموفقيتهاي روزافزون شود.زندگيت به كامت باشه داداشم
پاسخ: مـــــــا، نســـــلی هستیم کــــه، بهـــــــترین حــــــــرفهــــــای زندگــــــیمان را نگفتیـــــم… تایــــــپ کردیـــــــــم


ي گ ا ن ه
ساعت10:10---17 شهريور 1392
گاهی وقتها سکوت !!! حرفهای زیادی در گلو دارد که توانایی گفتن ندارد؛کافیست آرام گوش داد تا درکش کرد





شادباشي وسربلندزيرسايه خدا
پاسخ:هنگامی که دل کسی را میشکنی صدای شکستنش را به خاطر بسپار ، تا هنگامیکه دلت را شکستند رو به آسمان فریاد نزنی : خــــــــــــــــــــــــدایا !!!! به کدامین گناه


ي گ ا ن ه
ساعت10:09---17 شهريور 1392
سلام داداش حجت اميدوارم كه خوب باشيميگم داداشي روزدختر بهم تبريك نگفتيا



این روزها بغض هایی که از دلم می آیند را با خنده از لبانم بیرون میکنم تا مبادا اشک چشمانم شوند...

شاید از سوی چشمانم کم نشود...

ولی میدانم روزی این خنده های بی امان مرا *دیوانه* خواهد کرد
پاسخ:ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧﮑﺮﺩ... ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺩﺍﻍ ﺩﯾﺪ ﻭﻟﯽ ﺩﺍﻍ ﺩﺍﺭ ﻧﮑﺮﺩ... ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﺩﯾﺪ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩ... ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ... ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﻣﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﮐﻢ نیاﻭﺭﺩ... ﺩﺳﺖ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﮐﻪﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﻮﻥ ﺣﺒﺲ ﻣﯿﮑﺸﯿﻢ ﻭﻟﯽﺍﻓﺴﻮﺱ ﻣﻼﻗﺎﺗﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ...


ي گ ا ن ه
ساعت10:35---15 شهريور 1392
سلام داداش حجت



یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست

روزخوش




این تو نیستی که مرا از یاد برده ای این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است


raha
ساعت9:38---15 شهريور 1392
گاهـــــــــی آدم دلـــــــــش می خـــــواهد







کفــــــــــــــــــــــــــ ـش هایش را در بیاورد







یواشکی نوک پا نوک پا از خودش دور شود







دور دور دور.......
پاسخ:آرامش یعنی اینکه: هر وقت قهر کردی... مطمئن باشی که هیچ کسی جاتو نمی گیره.


raha
ساعت7:28---13 شهريور 1392
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . .

پاسخ:لعنت بهحرفایی که فقط مال وقتیه که مخاطب رو بغل کردی...! لعنت بهنگاهی که نمیدانی معنایش رفتن است یا ماندن...! لعنت بهاون کسایی که دوستشون داشتیم اما قدر ما رو ندونستن...! لعــنت بهضربانِ قلـبِ من … که فقــط بـرای تــو میزنــه...! اســتـعــــــــفا دادم لـعـنـــــــتــــــــی از عـــــــشــــق


raha
ساعت7:28---13 شهريور 1392
اخی داداش وبت خیلی خوشمله......
پاسخ:فکر می کردم فقط به عشقمون خیانت کردی! اما وقتی عشق جدیدت رو دیدم .. فهمیدم که: نسبت به خودت جنایت کردی!


زهرا
ساعت15:57---12 شهريور 1392
حالا که تو شبنم شدی در کنج چشم او

دیگر نمیشود دلت از قلب او جدا

عاشق این بیت شدم من
پاسخ:حســــــرت! یعنی رو به رویــــــــم نشسته ای و باز خیســـــی چشمـــانـــم را، آن دستمال خشک بی احساس پاک کنـــــد حســــــرت! یعنی شانه هایت دوش به دوشـــــــم باشد اما نتوانــــم از دلتنگی به آن پناه ببـــــــرم حســــــرت! یعنی تــــو که در عین بـــــــــودنت داشتنت را آرزو می کنــــــــم


جواد
ساعت21:45---11 شهريور 1392
وب عاللی داری به وبمنم سر بزhttp://javadsh.loxblog.comن
پاسخ:حتما داداش جواد


مهرناز(صبا)
ساعت10:53---10 شهريور 1392
حکــــم اعــدام بود ...

اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

دادســتان گفت:

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست !؟؟

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم ،

ولی آدم ها بدجـــور زمــینــم زدن !
پاسخ:خـــــــــــــــدا قسمت "داشتنت" را به من نداد...شـــــــــــايد کسي تــــــــــــو رابيشتر از من دعــــــــــــــــــا کرده بوده!


زهره
ساعت14:41---16 مرداد 1392
زمزم چشم من پر از اشک بلور عاشقی ست



یخ زده بغض من ولی گرم تنور عاشقی ست



***



هزار گل به دامنش دمیده سبزه بر تنش



مروه چه باصفا شده!مست حضور عاشقی ست



***



به مستجاره می روم سبز ترین دعا شوم



تسلی امید من کعبه ی نور عاشقی ست



***



گذشت از سقف دلم طلای ناودان تو



دو بال آرزوی من قبول نور عاشقی ست



***



طواف قبله می کنم به "هفت"شعر بی غزل!



که صد نگاه بی ازل!گرم عبور عاشقی ست



***



سنگ زدم به نفس خود. سیاه شوم بی حیا



سنگ سیاه کعبه هم سنگ صبور عاشقی ست...



***
پاسخ:بانو وار פـساבت مےکنم בلم آغوش پر آرامشـے را مے פֿـواهـב کــﮧ زیر باراטּ گرمم کنـב בلم میפֿـواهـב کسے باشـב خوب باشـב مهرباטּ باشـב بس باشـב همــﮧے ایـטּ بودטּ ـهایش فقط براے مـטּ باشـב فقط براے مـטּ باشـב


هستی
ساعت10:42---15 تير 1392
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است ؛

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …


پاسخ:بهش گفتم به دلم قول دادم كه ديگه دلتنگ نشه خنديد و گفت خيلي خوبه دل تنگ نمي شي گفتم قول دادم كسي رو دوست نداشته باشم خنديد و گفت چه بگي چه نگي مي دونم دوسم داري نمي شه دوسش نداشت به هيچ وجه خودتو گول نزن ساحل خانم قبول كن كه عاشقشي كه براش مي ميري كه ديوونه وار دوسش داري


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:24---6 تير 1392
خدایا…

خواستم بگویم تنهایم ،

اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد ؛

چه کسی بهتر از تو …؟


پاسخ:خـدایـــآ حسـش نیست... خـودت جــریـانـو مــی دونــی دیـگه؟ آمیــــن!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:24---6 تير 1392
مـواظب آدمهایـی کـه بـخاطر فـراموش کـردن یـکی دیـگه

بـهتون نـزدیک می شـن باشـیـن!!!

نـه اینـکه بــد بـاشن ، نـــه...

شایـدم دوسـت داشتنـی هم باشن

فقـط قـابل اعتماد نـیستن...


پاسخ:ღ دلیل سرگیجه هام چرخش کره زمین نیس چرخش ۱۸۰ درجه ایه آدماس


فاطمه
ساعت22:59---5 تير 1392
آره من همین الانش میگم قضاوت نمیکنم
آهان گرفتم ابله
ابلـــــــــــــــــــــــــ ـه
گفتی دیگه
باشه خداحافظ


hasti
ساعت16:23---5 تير 1392
چه خـــ ـــوب است آدمـــ✿ـها



یک نفر را



هر روز



دوسـ♥ـت داشته باشند ...



نه...



هر روز یک نفـ ـر را ...!!
پاسخ:با کسی باش که وقتایی که دلت گرفته حوصله نداری ناراحتی حس میکنی یه دنیا غم داری بلد باشه شادت کنه راه قلبتو بلد باشه تنهات نزاره،درست همونی که من ندارم ولی خدا هست


hasti
ساعت16:20---5 تير 1392
سلام دوست گلم مرسی از اینکه به وبم اومدی

مرسی از شعر قشنگتون....واقعا وبتون محشره

من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم منو بلینکی...


پاسخ:ممنونم منم شما رو لینگ کردم


Baran
ساعت18:30---1 تير 1392
mer30 doste khobamپاسخ:کاری نکردم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:00---22 خرداد 1392

امیدوارم از این حرفی که میزنم ناراحت نشی ولی من فکر می کردم تو با بقیه آدما فرق می کنی پیش خودم فکر میکردم که توهم داخل زندگیت سختی کشیدی ولی اصلا نمتونم درک کنم که چرا اینقد زود رنجی .
چه میشه کرد آدمای مجازی همینن.
ولی به هرحال امیدوارم هرجای این دنیای بی معرفتی خوش وموفق باشی.
خدانگهدارتون


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:25---22 خرداد 1392
گفتم خدایا سوال دارم گفت : بپرس

پرسیدم : چرا وقتی شادم همه با من می خندند ولی وقتی ناراحتم

کسی با من نمی گرید ؟؟؟

جواب داد: شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ،ولی

غم را برای انتخاب بهترین دوست


پاسخ:چه معنـــــى دارد زندگى...!؟ وقتى كه هیچ اتفاقى من و تو را سر راه هم قرار نمى دهد !!


پریا
ساعت22:27---19 خرداد 1392
سلام داداشی گلم.من اومدمممممممممم.
پاسخ:همیشه در سختی ها به خودم می گفتم ” این نیز بگذرد ..” هنوز هم می گویم .. اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها


fateme
ساعت20:46---15 خرداد 1392
اولین سر مشق زندگیم فراموش نکرده آنهایست که برایم عزیزند...
پاسخ:زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن


بمبک
ساعت16:49---15 خرداد 1392
خیلی مردی هنوز داداشمی با همشون فرق میکنی



مهلا
ساعت7:02---15 خرداد 1392
سلام دوست گلم :

آدرس وبمون(باروووووون ) تغییر کرده اگه لطف کنی و آدرس مون رو تو لینکات درست کنی ،ممنون میشم ...

شما هم که تو لینک های ما هستی ...

ممنون از لطفت ...

www.koolehbaredard.loxblog.com


پاسخ:سخت است میدانی...؟ اینهمه دل در دنیا هست.... که هیچکدام برایم تنگ نمیشود


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:31---13 خرداد 1392


میان ابرها سیر می‌کنم











هر کدام را به شکلی می‌بینم











که دوست دارم . . .











می‌گردم و دلخواهم را پیدا می‌کنم











میان آدم‌ها اما . . .











کاری از دست من ساخته نیست











خودشان شکل عوض می‌کنند











بـرای اتـفـاق هـایی که نـمی افـتـد …











بـرای دستـی کـه نـگـرفـتم











بـرای اشکـی کـه پـاک نـکـردم











بـرای بـوسـه ای کـه نـبــود











بـرای دوسـتـت دارمـی کـه مـرده بـه دنـیـا آمــد











بــرای مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت



--------------------------------------

قابل ندونستی که لینکم کنی؟؟؟؟پاسخ:نه این چه حرفیه لینگ کردم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:54---12 خرداد 1392
خداوندا





خسته ام از فصل سرد گناه





و دلتنگ روزهای پاک.





بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام…
پاسخ:هميشه با بدست آوردن اون كسي كه دوستش داري نمي توني صاحبش بشي ، گاهي وقتا لازم هست كه ازش بگذري تا بتوني صاحبش بشي ، همه ما با اراده به دنيا مي آييم با حيرت زندگي ميكنيم و با حسرت ميميريم اين است مفهوم زندگي كردن ، پس هرگز به خاطر غمهايت گريه مكن و مگذار اين زمين پست شنونده آواي غمگين دلت باشدافسوس...آن زمان كه بايد دوست بداريم كوتاهي ميكنيم آن زمان كه دوستمان دارند لجبازي ميكنيم و بعد...براي آنچه از دست رفته آه مي كشيم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:17---11 خرداد 1392
به مرحمت شما بله خویم.

یعنی واقعا درمورد من چنین فکر می کنی که مثل بقیه ی آدمای این دنیا بی معرفتم؟؟؟ نه داداشی اینطور نیست قضاوت عجولانه درموردم نکن حتما مشکلی چیزی داشتم که نتونستم بهت سر بزنم.
پاسخ:نه ابجی فقط میخواستم ازت خبر داشته باشم همین منظور خواستی نداشتم نمیدونم تو چگونه برداشت کردی ممنونم که بهم سر زدی


ღ♥ღ DokhtarBahari ღ♥ღ
ساعت7:46---5 خرداد 1392


حـ ـــ ــــ ــــ ــــ ـــ ــــرف زیاد اســت...











اما گاهی نمیدانـ ـی چه بـ ـ ـگویی...











گاهی فقـ ــ ــ ـــ ـــ ــط باید رفـ ــت...











چیزی شبیه کـــ ـ ـ ـ ــم آوردن...!











گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند...











کــــــــــــــــه شـــــــــــک میکنم...











این دل ماله مـــــــن است یا تو...!




پاسخ:این دل سالهاست که مرده


masoumeh
ساعت19:15---4 خرداد 1392
همیشه تنهاییرو کسی بهت هدیه میده ک روزی با اطمینان میگفت هیچوقت تنهات نمیزارم…
پاسخ: یِک عَـ ـروسـ ـک خَریده اَم !!! عَـ ـطـ ـر هَمیشگی ات را به تَـ ـنـَ ـش زَدِه ام!! درست مِثل توست, فَقَط اینکه روزی هِزار بار اَزرَفـ ـتَـ ـنـ ـش مَـــــرا نِمی تَرسانَد


Zahra
ساعت20:04---27 ارديبهشت 1392
هـر روز کـه میـگذرد





تـکه‌ تـکه‌ام میـکند





مے نـشینم





تـکه‌هـاے خودم را جمع مےکنم





کنـار هـم مےچیـنم





مےبیـنم تـکه‌ اے گـم شده





هر روز که مے گذرد





سبـک‌تـر مےشوم





زمانـے اگر





تـکه‌هاے گم‌شدهـ را پـیدا کردے





کنـار هم بـچین





او بـاید من باشم





بـاقے پـازل بے مـعنایـے بود





که در آن





بـازیـگر و بـازیـچـه را





از هم نمے شنـاختـے




پاسخ:مر30 ابجی گلم گذاشتم تو وبلاگم


Zahra
ساعت14:31---27 ارديبهشت 1392
دکتر پای نسخه ام بنویس





“ممنوع ملاقات”





بگذار تنهاییم





دلیل پزشکی داشته باشد . . .




پاسخ:خدا کنه که کار کسی به بیمارستان نرسه


Zahra
ساعت9:10---27 ارديبهشت 1392
دلم یک دنیا تنهایی میخواهد





با یه عالمه تو





و تمام گوشه کنارهای آغوشت…!پاسخ:ممنونم که بهم سر میزنی


Zahra
ساعت21:48---26 ارديبهشت 1392
از تنهایی بمیـــر





ولــی





زاپاس عشق کسی نشــو
پاسخ:ممنونم اگر میدانستیم که چه خوب بود


afshin
ساعت15:55---25 ارديبهشت 1392
سلام دوست من ب منم ی سر بزن درضمن منم لینک کن من نتونستم بلینکمت ادرست سخت هس منتظرم بای مرسی
پاسخ:veblageto peyda nakardam


Zahra
ساعت11:06---25 ارديبهشت 1392
به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .


پاسخ:ممنونم که بهم سر میزنی


shabnam
ساعت8:26---24 ارديبهشت 1392
سلام داداش همین طور که قول داده بودم امدم امیدوارم موفق بشیپاسخ:ممنونم ابجی گلم

Zahra
ساعت12:37---14 ارديبهشت 1392
بآ خودم مــے گــويم:























نـآمــرد رآ بــرعـکــس کـنـے درمــآن مـے شـود























پـــس مـے گــذآرَم در خيـآلـم هــمــآن نـآمــرد بــمــآنــے (!)























کـسـے چـہ مـے فـہـمـد . . .























ايــن نآمـرد هــمــآن درمــآن مــن اســتـ (!)


پاسخ:ممنونم ابجی گلم واقعا نامرد همون درمانه


Zahra
ساعت10:46---14 ارديبهشت 1392
زندگی یک بازی دردآور است







زندگی یک اول بی آخر است







زندگی کردیم اما باختیم







کاخ خود را روی دریا ساختیم







لمس باید کرد این اندوه را







بر کمر باید کشید این کوه را







زندگی را با همین غم ها خوش است







با همین بیش و همین کم ها خوش است







زندگی را خوب باید آزمود







اهل صبر و غصه و اندوه بود







باختیم و اما هیچ شاکی نیستیم







بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم
پاسخ:شعرتو میذارم تو وبلاگم عزیز


Zahra
ساعت18:02---13 ارديبهشت 1392
ﺍین ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﻮﺩ ...











ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺳﺨﺖ ﺩﻟﻢ ﺗﻮﺭﺍ میﺨﻮﺍﻫﺪ !!











ﻫﯽ ﻓﻼﻧﯽ











ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﮕیر











ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﻮیم...


پاسخ:ممنونم که بهم سر میزنی


رها
ساعت21:44---12 ارديبهشت 1392
سلام داداش جوووون چند وقت نت نداشتم الانم دیگه وقته امتحاناست ولی سعی میکنم زود ب زود بیام شرمنده
پاسخ:برات ارزوی سر بلندی دارم


zahra
ساعت19:20---12 ارديبهشت 1392
سلام خوبی چیکارا میکنی???

ممنون که بهم سرزدی خیلی خوشحال شدم,راستی قالب وبت

خیلی قشنگه.

سعی کن با زندگیت کنار بیای میدونم سخته ولی چه میشه .

یه کاری برام پیش اومده باید برم ولی حتما بازم بهت سرمیزنم.

فعلا باااااااای


پاسخ:منم خوشحال شدم نظر لطفته ممنونم که بهم سر زدی


Zahra
ساعت12:17---9 ارديبهشت 1392
تنهایی ام را کســی شریک نیست

















مطمــــئن باش

















دست احتــــیاج به سمت تــــو که هیـــچ

















به سمت خودم هم دراز نخواهم کرد…

















شایـــد کــه تنهایی هایم

















از تنهایی دق کنــــد....


پاسخ:ممنونم زیبا بود ابجی گلم


مطهره
ساعت12:40---10 فروردين 1392
حـقـیـقـتــ ـ ـ בارב !!!





کافــے سـتـ ـ ـ چــمـدان هــایــتـ ـ ـ را ببــنـــבے





تــا حــاضـر شــونـــב، هـمـﮧ





بـــرای ِ از یـــاב بــُـرבنــتــ ـ ـ ـ





آنـکـﮧ بــیشتـر בوستـتــ ـ ـ میــבارב ، زوבتــــر !!!

______________________________

مرسی به خاطر نظرت اگه مایلی منو با نام ترنم باران بلینک و بعد به منم بگو تو رو با چه نامی بلینکم

منتظر حضورت همستم
پاسخ:ممنونم که تو هم بهم سر زدی


شیرین
ساعت20:23---10 آذر 1391
بچه : چرا عروس لباس سفید میپوشه ؟؟!



مامان : چون بهترین خاطره زندگیشه !



بچه : چرا داماد مشکی میپوشه ؟؟!



مامان : خــــــفه شــــــو !


پاسخ:سلام ابجی ممنونم که بهم سر میزنی


شیرین
ساعت19:15---8 آذر 1391
سلام داداشی کامنتت رو دیدم چشمم روشن شد خدارا شکر که خوب و سلامتید نگران بدهکاری هم نباش ما تاخر خره تو قرضیم و این روزا کارم شده گریه بازم برو خدا رو شکر کن زهره دختر محکمیه

زود بیا منتظرتون هستم سلام منو قد یه باغ گل محمدی به زهره جون برسون براتون آرزوی خوشبختی میکنم
پاسخ:تو تنها ابجی بین تمام کسهایی هستی که بهم سر میزدن ممنونم ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 28 تير 1387 ساعت 21:10 توسط حجت