تا همیشه خداحافظ

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

ي گ ا ن ه
ساعت10:36---15 شهريور 1392
هر روز صبح به روی شكسته در آیینه سلام میدهم

و هر شب به قامت شكسته اش شب به خیر

و هنوز نمیدانم

كه من شكسته ام یا آیینه!


پاسخ:دلتنگم!! بــرای کسـی کـه مدتهـاســت .... بــی آن کـه باشــد .... هــر لحـظــه .... زنــدگــی اش کـــرده ام ! بــدهــکاری بــه مــن.... بــه تــمام "دوســتت دارم" هــایــی که گــفتم , و تــو نــشنــیده گــرفتــی


ي گ ا ن ه
ساعت10:19---14 شهريور 1392
چه انتظار عجیبی!



تو بین منتظران هم ،عزیز من چه غریبی!



عجیبتر که چه آسان، نبودنت شده عادت!



چه کودکانه سپردم دل به قصه قسمت!



چه بی خیال نشستیم، نه کوششی ،نه وفایی ،



فقط نشسته و گفتیم:



"" خدا کند که بیایی!""


پاسخ:نیا باران! نیا باران! زمین جای قشنگی نیست... من از اهل زمینم، خوب میدانم: که گل در عقد زنبور است، ولی پروانه را هم دوست میدارد


ي گ ا ن ه
ساعت10:18---14 شهريور 1392


تا تو بودی در شبم، من ماه تابان داشتم



روبروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم



حال اگر چه هیچ نذری عهده دار ِ وصل نیست



یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم



ماجراهایی که با من زیر باران داشتی



شعر اگر می شد قریب پنج دیوان داشتم



بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود



من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!



ساده از «من بی تو می میرم» گذشتی خوب من!



من به این یک جمله ی خود سخت ایمان داشتم



لحظه ی تشییع من از دور بویت می رسید



تا دو ساعت بعد دفنم همچنان جان داشتم!


پاسخ:عشـق يعنـي هـمون سـلام اول عـشق يعنـي مـايه قـوت قـلـب عشق يعني انفجار احساسات عشق يعني کم کردن فاصله ها عشق يعني کليد يک رابطه اي محکم عشق يعني در موفقيت هم شريک بودن عشق يعني کاري کني که راحت پيدات کنه عشق يعني مثل اشرف زاده ها باهاش رفتار کني عشق يعني کسي رو داشته باشي که ازت محافظت کنه عشق يعني وقتي باهاش قرار داري به خودت برسي عشق يعني يک عالمه حرف رو با يه اشاره گفتن عشق يعني هولش بدي تو يک مسير درست عشق يعني يه بازي که تمومي نداره عشق يعني از هيکلش تعريف کني عشق يعني من وتو ما ميشويم عشق يعني حرفشو باور کني عشـق يـعني جادوش کني


masuomeh
ساعت8:01---12 شهريور 1392
سلام داداشی جونمممممممم

دلم برات خیلی تنگ شده

چند وقتیه نتمو شارژکردم

به روی چشم حتما بهت سرمیزنم

داداشی خیلی خوشحالم کردی اومدی به وبمدمت گرم

بهترین داداش دنیایی حجت جان
پاسخ: رفیق من سنگ صبور غم هام رفیق من سنگ صبور غم هام به دیدنم بیا که خیلی تنهام هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم چه دنیای روبه پایانی دارم اگر چه هیچ کس نیومد سری به تنهاییم نزد

فاطمه
ساعت21:54---7 تير 1392
فقط لطف کن دیگه نیا واسم نظر نزار بای


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:25---6 تير 1392
خارپشتی شده‌ام …

که ؛ تیغ‌‌ هایش …

دنیای امنی برایش ساخته …

اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه …

تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!


پاسخ:آسمـان هـم کـه بـاشی بـغلت خـواهــم کـرد … فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد … پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:25---6 تير 1392
دیشب با خدا دعوایم شد / با هم قهر کردیم

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد / رفتم گوشه ای نشستم /

چند قطره اشک ریختم و خوابم برد / صبح که بیدار شدم مادرم گفت:

نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد…


پاسخ:آدمـــا نمیـــدونن بعضـــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی : " نــــذار برمـ " یعنی بــرمـ گــــردون سفــــت بغلمـ کـــن ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــه ات و بگــــــو : "خداحافظ و زهــــر مـــار" بیخــــــود کــــردی میگی خداحافـــــظ مگـــــه میـــذارمـ بــــری؟!! مــــــگه الکیــــــــه ؟


پت ومت
ساعت16:39---4 تير 1392
آنقدرفریادهایم راسکوت کرده ام که اگربه چشمانم بنگرید.........



کر می شوید.......
پاسخ:در سرزمین ارزوها میتوان ارزو کرد اما اینجا زمین است نه سر زمین


Baran
ساعت18:33---1 تير 1392
دختری پشت یک هزار تومانی نوشته بود پدر معتادم به خاطر همین پول یک شب مرابه دست صاحب خانه مان سپرد... خدایا چقدر میگیری که بگذاری شب اول قبر قبل از این که تو ازم سوال کنی من ازت بپرسم چرا?
پاسخ:کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا همین یک لحظه را دریاب که فردا می شوی تنها


Baran
ساعت18:32---1 تير 1392


تو حیاط دبیرستان یکی یقه پیرهنم رو گرفت!

فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد...

بچه ها فریاد میکشیدند.... قورتش بده...

اون هی مشت میزد و من فقط و فقط دفاع میکردم...

فرداش خواهرش بهم گفت :حداقل توام یه مشت میزدی

روم نشد بهش بگم...

آخه چشماش شبیه تو بود!!






پاسخ:آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است یاد ایام گذشته به دلم زنده بادا که چقدر رنگین است


الهه ... نمكدون
ساعت23:37---26 خرداد 1392
خدایا



می توانم چند لحظه با تو خلوت کنم؟؟؟



قول می دهم بیشتر از چند لحظه وقتت را نگیرم گوشت را جلو بیاور....



بیا نزدیک تر...



من خسته ام...



میشنوی؟؟؟




پاسخ:زندگی قصه ی تلخیست که از آغازش بسکه آزرده شدم چشم به پایان دارم


الهه ... نمكدون
ساعت14:48---25 خرداد 1392
كم پيدايي داداش حجت؟
پاسخ:تکیه بده اما به شانه هایی که اگر خوابت برد سرت را روی زمین نگذارد


fateme
ساعت20:48---15 خرداد 1392
از صدای گذر آب چنان میفهمیم:

تندتر از آب روان عمر گران میگذرد

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست
پاسخ:روزی به تمام این بی قراری ها میخندی و ساده از کنارشان میگذری...!!! این قشنگترین دروغیست که دیگران برای آرام کردنت به تو میگویند .


الهه ... نمكدون
ساعت16:47---15 خرداد 1392
من شمارو لينكيدمپاسخ:ممنونم گلم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:18---11 خرداد 1392
خدایــــــــــــــــــا







دقیــــــــــقا







داری







با







زندگی من چیكار میكنی







بگــــــــــــــو







شاید بتونم







كمـــــــــكت كنم


پاسخ:در گورستان دلم نیز به یادتمتویی که یادت نیست مرا


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:12---7 خرداد 1392
از معلم دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت: حرام است


از معلم هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت: نقطه ای که حول محور نقطة قلب جوان میگردد


از معلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت: سقوط سلسله ی قلب جوان است


از معلم زبان پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: همپای love


از معلم ادبیات پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: محبت الهیات است


از معلم علوم پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عنصری است که بدون اکسیژن میسوزد


از معلم ریاضی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عددی است که هرگز تنها نیست


از معلم فیزیک پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها آدم ربایی است که قلب جوان را به سوی خود میکشد


از معلم انشا پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد


از معلم ورزش پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها توپی است که هرگز اوت نمی شود


از معلم زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها کلمه ای است که ماضی و مضارع ندارد


از معلم زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت: عشق تنها میکروبی است که از راه چشم وارد میشود


از معلم شیمی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت عشق تنها اسیدی است که درون قلب اثر می گذارد واقعا عشق چیست....؟



پاسخ:ممنونم ابجی گلم
پاسخ:هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست، که من کال ماندم و به تو نمی رسم!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:12---7 خرداد 1392
از معلم دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت: حرام است

از معلم هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت: نقطه ای که حول محور نقطة قلب جوان میگردد

از معلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت: سقوط سلسله ی قلب جوان است

از معلم زبان پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: همپای love

از معلم ادبیات پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: محبت الهیات است

از معلم علوم پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عنصری است که بدون اکسیژن میسوزد

از معلم ریاضی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها عددی است که هرگز تنها نیست

از معلم فیزیک پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها آدم ربایی است که قلب جوان را به سوی خود میکشد

از معلم انشا پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد

از معلم ورزش پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: تنها توپی است که هرگز اوت نمی شود

از معلم زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت: عشق تنها کلمه ای است که ماضی و مضارع ندارد

از معلم زیست پرسیدند عشق چیست؟ گفت: عشق تنها میکروبی است که از راه چشم وارد میشود

از معلم شیمی پرسیدند عشق چیست؟؟ گفت عشق تنها اسیدی است که درون قلب اثر می گذارد واقعا عشق چیست....؟


پاسخ:دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست ساده می افتد, ساده مــــی شکند... ساده مـــــــی میرد دل من تنها ، تنها، سخت "می گیرد"...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:19---6 خرداد 1392
خدایا دلم گرفته ،











میان این همه آرزوها ،

















دلتنگ ترین بنده ات را











دریاب . . .

پاسخ:ممنونم ابجی مهربانم


Zahra
ساعت19:24---4 خرداد 1392
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند











اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست . . .











آخه چراااااااااااااااااااااا خدای من!؟!!




پاسخ:دلتنگم... دلتنگ نبودی تا ببینی بهترین خاطراتت، بی رحم ترینشان میشود...


Zahra
ساعت12:23---2 خرداد 1392
کسی چه میداند...





شاید کره ی زمین ؛ جهنم سیاره ای دیگر است...!


پاسخ:عجب چیز عجیبی است تنهایی... آدم را آرام آرام، ناآرام می کند


Zahra
ساعت14:33---27 ارديبهشت 1392
خدایا





مرا چه طعمی آفریدی که همه از من





زود سیر میشن ...؟



--------------------------

دیشب شب آرزو ها بود واسه منم دعاکردی؟؟؟پاسخ:تنها ارزوم میدونی چیه اینه که خدا کسی رو که مال کسی نیست سر راهش قرار نده همین عزیز محتاجیم به دعا


Zahra
ساعت14:33---27 ارديبهشت 1392
خدایا





مرا چه طعمی آفریدی که همه از من





زود سیر میشن ...؟



--------------------------

دیشب شب آرزو ها بود واسه منم دعاکردی؟؟؟ پاسخ:تو بگو بمون،منم نمیرم از کنار تو تو بگو منو نمیخوای دیگه خسته کردمت گرچه سخته اما من دور میشم از دیار تو تو بگو سرده هوا منم میشم خورشید تو تو بگو که ناامیدی من میشم امید تو تو بگو دلم گرفته از همه دورنگیها مشکی میشم مظهر یه رنگی میشم واسه تو تو بگو خدا کنه بارون بیاد از آسمون به خدا میگم که گریه کنه برای تو اگه غمگین بشی از دستم ناراحت بشی میمیرم که تا ابد پاک بشم از خیال تو کاش تموم نمیشد این روزا و این خاطره ها تو میموندی واسه من،منم میموندم واسه تو


Zahra
ساعت9:13---27 ارديبهشت 1392
پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع

بارانی لذت ببر ، خوشبختانه باران ارث پدرهیچکس نیست !!!
پاسخ:واقعا که............باران زیباترین چیزیه که تو دنیا دیدم


Zahra
ساعت21:49---26 ارديبهشت 1392
هر از گاهی











برای آنکه دوستش داری

















نشانه ای بفرست























تا به یادش بیاوری





























هنوز برات عزیزه
پاسخ:جمله هات واقعا معنی داره جدی میگم ممنونم ابجی گلم


رها
ساعت11:40---25 ارديبهشت 1392
باران ببار … ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود !
پاسخ:ممنونم دوست خوبم یا ابجی


رها
ساعت23:09---12 ارديبهشت 1392
نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد



نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد


پاسخ:ممنونم که اومدی بهم سر زدی خوشحال شدم قشنگه


Zahra
ساعت12:16---9 ارديبهشت 1392
مادرم مرا ببخش ...درد بدنم بهانه بود.











کسی رهایم کرد ...که صدای بلند گریه ام











اشکت را در آورد...











ازترس اشکهای توست که هنوز زنده ام
پاسخ:ممنونم


م صادقی
ساعت15:26---13 آذر 1391
سلام دوست من مرسی که اومدی بازم بیا مرسی
پاسخ:سلام ما همیشه مزاحمیم باشه چشم میاییم


tanha
ساعت20:44---11 مرداد 1391
سلام دوست خوبم وبلاگ زیباییی داری موفق باشیبازم بهت سرمیزنم

من لینکت میکنم خواستی توهم لینک کن
پاسخ:سلام دوست عزیز ممنونم که اومدی به تنهاییم منم حتما بهت سر میزنم


sogolii
ساعت19:07---28 تير 1391
سلام .دوست عزیز

وب گشنگی داری.پیش منم بیا

جمعه منتظرتم.حتما بیای

دوست دارم اسم قشنگت رو بین نظر دهندگان وبم ببینم.فعلا بای

__ (¯ `•✦.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)

(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------


پاسخ:mr30ke behem sarzadi hatman behet sar mizanam azizam


مهسا
ساعت21:41---28 خرداد 1391
آدرسم اینه
پاسخ:adreset nayomade mahsa jan age omadi dobare bede


mahta
ساعت21:05---26 خرداد 1391
سلام .وب تون رو خوندام برام سرکرم کننده بود وچند دقیقه ایی سر گرم شدام امیدوارم موفق باشید
پاسخ:خدا رو شکر شما رو سرگرم کرد ولی منو دق مرگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 15 خرداد 1387 ساعت 1:26 توسط حجت