این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

م صادقي
ساعت20:00---29 اسفند 1391
سلام دوست خوبم عيدي زيبا و سالي سرشار از موفقيت برات آرزومندم به اميد بهترين ها

مهسا
ساعت22:32---18 آذر 1391
آدرس وبلاگ من که اصلا تو لینگ های وبلاگت بود

بعدشم دل من رو باش که نمیتونستم تحمل کنم دلم برای تو میسوخت واقعا از ته دلم برات ناراحت میشدم میامدم تو وبلاگت اون شرایطت بوده گریم میگرفت برای تو

ولی تو متاسفانه من رو یه مدل دیگه فرض میکنی عیبی نداره

عادت دارم موفق شی

بای
پاسخ:من تازه وقتی ادرس وبلاگتو دادی لینگ کردم من تهمت نزدم و از این که جویای حالم بودی ممنونم شما هم موفق باشی بای


مهسا
ساعت22:23---18 آذر 1391
باشه چشم هر جور راحتی بعد جند وقت حالت رو پرسیدم بهم تقریبا تهمت هم زدی که نظر رو پاک کردم

دمت گرم

موفق شی

اونجایی که گفتی نمیدونم کجاست

شبت خوش

خوش باشی

التماس دعا

خداحافظت
پاسخ:ممنونم تو هر جور دوست داری فکر کن


مهسا
ساعت18:16---18 آذر 1391
وقتی صفحه اینترنت داشته باشه و بشه رفت با گوش اینترنت میشه بزنی سایت یاهو و ایمیل رو بزنی ایمیلتم باز میشه

سلام


پاسخ:سلام من نمیدونم چطوری


مهسا
ساعت19:30---15 آذر 1391
سلام

خوبی؟

بمعرفت حداقل جوابم رو نمیخوای بدی نمیخوای حرف بزنی به شخصیت شما نمیخورم برات اوف داره بامن حرف بزنی حداقل بگو خوبی یانه؟
پاسخ:سلام این چه حرفیه که میزنی بخدا اینترنت ندارم من الان نزدیک به 45 روزه که اصلا دیگه یاهو نمیام و هنوزم پیغاماتو نخوندم ممنونم که به فکرمی


م صادقی
ساعت9:02---12 آبان 1391
عابر شهر چشاتم ، دل من اهل ریا نیست / اونی که مثل تو باشه ، حتی توی قصه ها نیست

بهم سر بزن
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی حتما میام


یکتا
ساعت21:16---15 مهر 1391
به راستی عشق و محبت یعنی چی؟پاسخ:کلمه ای که همه حرفش رو میزنن و خود نمیدانن

الهه
ساعت19:22---11 مهر 1391
نه ايميل داداشمه من الهه م
پاسخ:خیلی خوشبختم


شیرین
ساعت19:51---31 مرداد 1391
سلام ممنون از شعر خیلی خیلی قشنگت

من داره تکلیفم مشخص میشه یعنی فکر میکنم ... تو چی ؟؟ روزات بلنده یا کوتاه

ایشالا که همیشه در آرامش وآسودگی خیال باشی که این از همه چیز بهتره

من که هنوزم بهش نرسیدم


پاسخ:از این که بهم سر میزنی ممنونم دنیا همیشه پستی داره یه روزی هم سرا زیری


شیرین
ساعت19:48---31 مرداد 1391
دلم تنگه برای گریه کردن

کجاست مادر ؟ کجاست گهواره ی من؟
پاسخ:ممنونم دوست عزیز


شیرین
ساعت19:16---23 مرداد 1391
نگران شب هايم نباش

تنها نيستم

بالشم

هق هق گريه هايم

لرزش دستانم

و

خدايم

همه هستن

تنها نيستم...


پاسخ:ممنونم که سر زدی زیبا بود


شیرین
ساعت19:48---21 مرداد 1391
نام تــــــــــــــو



زیباترین واژه ی شعرم



حرفــــــــــــــــ تو



رویـــــــــایی ترین لحظه های من



رنگتـــــــــــــ



به سرخی غروبــــــــ



می خواهم تبسمتــــــ را



بر پر زاغ هـــــــــــا نقاشی کنــــــــــــم...



تبسمتـــــ را پررنگ کن ...






پاسخ:ممنونم که بهم سر میزنی


شیرین
ساعت13:07---18 مرداد 1391


امشب تمام آینه ها را صدا کنید گاه اجابت است رو به سوی خداکنید ای دوستان آبرودار در نزد حق درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید
پاسخ:mamnon ke sar zadi


شیرین
ساعت19:28---14 مرداد 1391
سلام . ببین من احساس می کنم امیر خیلی خود خواهه همه چیز رو فقط برا خودش می خواد حتی دوس داشتن منم به خاطر خودشه می خوام بهش بگم باید بفهمه این رابطه دو طرفه است اون نمی تونه به جای هر دومون تصمیم بگیره

راستی مردم تا پیامت رو خوندم فارسی بنویس
پاسخ:chashm


شیرین
ساعت17:14---8 مرداد 1391
این روزها کارم شده است دویدن در حد فاصل چیزهایی که نمی دانم اسمشان چیست، جنس شان چیست و در کجای ماجرای زندگی من ایستاده اند.


پاسخ:khoda komaket kone aziz


شیرین
ساعت22:57---1 مرداد 1391


بد ترین شکل دلتنگی برای کسی اینه که

در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید


پاسخ:mr30 ke behem sar mizani


شیرین
ساعت7:50---27 تير 1391


نیا باران زمین جای قشنگی نیست ...

من ار جنس زمینم ...

خوب میدانم که گل در عقد زنبور است

اما از یک طرف سودای بلبل یک طرف بال و پر پــروانه را دوست دارم ...

نیا باران پشیمان میشوی از آمدن در ناودان ها گیــر خواهی کرد


پاسخ:khili ziba bod mamnonam ke behem sar zadi


م صادقی
ساعت14:51---22 تير 1391
بچه که بودیم دل درد ها را به یک زبان ناله میکردیم ، همه میفهمیدند. بزرگ که شدیم درد دل ها را به صد زبان میگوئیم ، هیچ کی نمیفهمد
پاسخ:salam.shere zibai bod mr30 ke sar zadid


امیر
ساعت12:26---10 تير 1391
زهره؟

عکس اون کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:mr30 ke sar zadi


قوچی
ساعت19:53---9 تير 1391
نوشته هاي روي شن مهمان اولين موج درياهستند حکاکيهاي روي سنگ مهمان هميشگي تاريخند دوستان خوب حک شدگان روي قلبند ماندگاراني ابدي



------------------------------------------------------
آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .

وبتون عالیه ممنون از کار زیباتون

لطفا به ما هم سر بزنید نظر یادتون نره

http://cump.loxblog.com/
پاسخ:mr30 ke sar zadi


parisa
ساعت11:15---16 بهمن 1390
slm azizam mer30 k sar zadiiiiiiiiii vebe zibaiiiiii dariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii پاسخ:ممنونم پریسا خانوم

alika30r
ساعت21:56---22 دی 1390
سلام وبلاگ قشنگی دارید دنبال دوست میگردم اگه افتخار میدید باهام دوست بشید ممنون میشم
پاسخ:خوب چجوری


ترانه
ساعت2:07---1 آذر 1390
sallam mersi be man sar zade mano link kon khodam bara man link kon man nemitoonam bazam mamnoonam


پاسخ:سلام ممنون که اومدی نظردادی متاسفم نگاه کنی من هیچ کس ولینک نکردم شرمندم


ترانه
ساعت2:06---1 آذر 1390
sallam mersi be man sar zade mano link kon khodam bara man link kon man nemitoonam bazam mamnoonam


پاسخ:سلام ممنون که اومدی نظردادی متاسفم نگاه کنی من هیچ کس ولینک نکردم شرمندم


محمد
ساعت8:30---16 مهر 1390
سلام به همه ی دوستان میخوا ازهمتون دعوت کنم به وب منم بیاین کلی مطالب که بتونه رضایتتونو جلب کنه داخلش هست پس منتظر حضور گرمتون هستم اینم آدرسشه www.2daytarinha.loxblog.com
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


افسون
ساعت23:05---20 شهريور 1390
مرسی که سر زدی

وبلاگ زیبای دارین

موفق باشین
پاسخ:ممنونم افسانه


آرزو
ساعت15:52---15 شهريور 1390
اگه میخوای بدونی قالبو چطور درست می کنن بهتره اول با کدای htmlآشنا بشی تا بفهمی که مثلا تگ فونت برای چیه که برای تعیین فونتهپاسخ:ممنونم اره ولی من سوادم نمیرسه میتونی توضیح بیشتر بدی

sogand
ساعت14:13---15 شهريور 1390
$ ▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم

_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم


پاسخ:ممنونم بهم سر زدی


sogand
ساعت21:35---13 شهريور 1390
_______♥█████████♥_______♥███� �� ��█████♥

_____♥█████████████♥___♥ ███████████♥

___♥████████████████� �� �♥████♥________♥████♥

__♥█████████████████ ███████♥___________♥███♥

_♥█████████████████� �� ��█████████♥__________♥███� �

♥█████████████████� �� �██████████████♥_____♥█� �� █♥

♥█████████████████� �� �███████████████♥___♥█ �� �█♥

♥█████████████████� �� �████████████████♥_♥� �� ��█♥

_♥█████████████████� �� ��██████████████████ █� ��♥

__♥█████████████████ ███████████████████♥

____♥████████████████� �� ��███████████████♥

______♥███████████████� �� �████████████♥

_________♥██████████████� �� �████████♥

____________♥█████████████� �� �████♥

______________♥█████████████ ♥

_________________♥████████♥

___________________♥████♥

____________________♥██♥

سلام آپم سریع بیا



دوست داشتی منو بلینک...
پاسخ:ممنون بهم سر زدی


عهديه
ساعت2:06---12 شهريور 1390
سلام ببخشيد كه دير جوابتون دادم تبريك ميگم وبلاگ قشنگي داريد به خاطر اين همه زحمت بهتون خسته نباشيد ميگم اميدوارم هميشه توي تمام مراحل موفق باشيدپاسخ:ممنونم که بهم سر زدی

shirin
ساعت8:21---9 شهريور 1390
پاسخ:ممنونم که اومدی

shirin
ساعت8:19---9 شهريور 1390
saaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

vaghean webet naz shode!tabrik migam fadat!پاسخ:ممنونم که اومدی بهم سر زدی


پریناز
ساعت18:33---8 شهريور 1390
سلام

وبلاگتون عالیه مخصوصا قالبش ممنووووووووون

از مطالبشم استفاده کردم در حد کپیپاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 7 شهريور 1387 ساعت 20:16 توسط حجت