خوش آمدید

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

سحراز چتردلتنگی
ساعت13:00---28 مرداد 1392
دختری یا پسر ؛ مهم نیست !



هرکی میخوای باش ..



اما کسی رو به نا حق قضاوت نکن ...!!!



با این کار ، احساس ؛ غرور ؛ قلب و شخصیت



یه انسان رو خرد و نابود میکنی...



فقط یکم انصاف داشته باش...



"..فقط.."


هستی
ساعت16:53---6 مرداد 1392
راستی بهنام مرد.یه جورایی ازش متنفر بودم ولی حالا که نیس دارم دیوونه میشم.من تو همین روزا نامزد میکنم اجباری اجباری با پسر عمه م.برام دعاکن پسر بدی نیس ولی...

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:26---6 تير 1392
✖آدَمے کـہ بیصِدا قَهر میکُند،✖

✖میخوآهَد کـِہ بِمانَد!✖

✖کـِہ دوبآره بِخواهَد،✖

✖کـِہ دوباره خوآستِـہ شَود!✖

✖وَگرنـہ کـِہ رَفتن را بَلد اَست…✖


پاسخ:چـقــدر بـگـــویـم ؟ قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد !!! آغـــوش تــ ــ ـــو تـنـهــــا آرام بـخـش مـــــن اسـت


رضا
ساعت20:21---15 خرداد 1392
این روز ها میگذرد

ولی من از این روزها نمی گذرم
پاسخ:از این به بعد می خندم به آرزوهایت همان گونه که تو به پاکترین آرزویم که ماندنت بود خندیدی...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:18---11 خرداد 1392
آمدنت را...







سهم كدام جاده كرده اي







كه رو به هر راهي مي نشينم







خبري از تو ندارم؟!


پاسخ:ممنونم ابجی خوبم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:20---6 خرداد 1392
نـشـــانـی ام را مـیخـواســـتـی ؟











هــمـان مـحـلــﮧ ی قـدیـمـی پـائـیـز !











مـنتـظرم هـــنـوز ...











امـّــا زرد (!)











امـّــا خشــک (!)











گاهــی بیـاد مـی آورم تــو را











زیـر پـا که مـی مـــانـم.......


پاسخ:نمیدونم باید چی بگم


Zahra
ساعت19:24---4 خرداد 1392
▀♫▄ مـَـرا بــآ פֿـیالتـــ تَنهــــا نـَگــذار ▀♫▄















▀♫▄ פֿـیالتـــ اصــلا بـﮧ تـــــو نرفـتـﮧـ اَســـتــ ▀♫▄















▀♫▄ مهــــــرباלּ نیستــ .. ! ▀♫▄















▀♫▄ آزارمــ مےבهـــــב ▀♫▄















▀♫▄ בلمـــ פֿـوבتـــ را مےخواهـــــَב ... ▀♫▄
پاسخ:کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما آنقدر باوفاییند که شاخه های خشک درختان را در فصل زمستان تنها نمی گذارند


Zahra
ساعت18:46---29 ارديبهشت 1392
کایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود اما قایق نداشت...








دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت...








کسی که زخم دل داشت اما ننالید...








گریه کرد اما اشک نریخت...








حکایت کسی است که پر از فریاد بود اما سکوت کرد...


Zahra
ساعت21:50---26 ارديبهشت 1392
شادی هایم هدیه به تو











کم بودنش را بر من خرده مگیر











این تمام سهم من از دنیاست
پاسخ:زیباست


Zahra
ساعت11:07---25 ارديبهشت 1392
زندگی چون گل سرخ است...







بر از عطر ...







بر از خار...







بر از برگ لطیف...







یادمان باشد اگر گل چیدیم....








پاسخ:زیبا بود مرسی عزیز


ال اپای لیلان
ساعت21:01---18 مرداد 1391
وب قشنگی دارید اگه خواستی لینکم کن خبرم کن تا لینکت کنم
پاسخ:ممنونم که امدی بهم سر زدی


farzaneh
ساعت10:44---13 ارديبهشت 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش


پاسخ:ممنونم که سر زدی گلم


newmoon
ساعت20:36---4 بهمن 1390
سلام



خوبی وبلاگ خوبی داری من تازه یک وبلاگ درست کردم خوشحال می شم بهم سر بزنی اگه هم نزدی هم اشکالی نداره ولی من هر موقع که می یام بهت سر می زنم.



...........پاسخ:ممنون حتما بهت سرمیزنم


ghazaleh
ساعت20:34---4 بهمن 1390
salam vebet alie azizam bazam bem besar
پاسخ:چشم حتما مرسی


امیر
ساعت16:41---16 دی 1390
داداش موافقی تبادل لینک کنیم منو به نام شهر سوخته لینک کن
پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی


yegane75
ساعت19:39---22 شهريور 1390
Agha hojat bazam salam!bazam be veblagam bia rasti bazam behet migam veblaget fogholadas rasti shoma chan salete?khasti b bede


Har dafe ke miam veblaget yade ruzaye del tangie khodam mioftam jedi migam hr vaght miam vebet gerye mikonam
پاسخ:ممنونم که بهم سرزدی


yegane75
ساعت19:35---22 شهريور 1390
Agha hojat bazam salam!bazam be veblagam bia rasti bazam behet migam veblaget fogholadas rasti shoma chan salete?khasti b bede

Har dafe ke miam veblaget yade ruzaye del tangie khodam mioftam jedi migam hr vaght miam vebet gerye mikonam
پاسخ:ممنونم که بهم سرزدی


yegane75
ساعت13:06---21 شهريور 1390
agha hojat damet garm veblaget fogholadas mamnoon ke behem sar zadi veblagai mese veblage to kamtar peyda mishe say kon hamin raho edame bediپاسخ:نظر لطفته

hamzaban
ساعت17:28---2 تير 1390
دوست داری یه لوگو یا یه هیدر زیبا واسه خودت داشته باشی !!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:سلام.تشکرمی کنم که اومدی

REZA
ساعت16:26---30 خرداد 1390
salam doste aziz

webloget kheyli ghshange

baba eyvala

damet20

faghat ye chi age mishe mano link konid

be man etela dahid ta shomaro ba har esmi ke khastid link konam

movafagh bashid
پاسخ::من بارها گفتم به دوستان من فقط برای دلم مینویسم فقط همین نه برای دوستی نه برای لینک کردن اما میام بهت سر میزنم ونظر میدم اما شرمنده هستم دوست عزیز خوشحال شدم


آرامش
ساعت0:45---27 خرداد 1390
سلام


وبلاگت قشنگ


اولی که واردم شدم با ستاره های متحرک و قلبهاش ذهنم رویایی شد


نوشته ها جالب هستند


رنگ متن و زمینه و ضدیتشون خاص و زیباست


تصاویر دلنشین و عمیق


من لذت بردم


مشخص با سلیقه کار کردی و براش داری زحمت میکشی


جمله ای که بیشتر از همه لذت بردم توی وبلاگت


با خود گناه نیست اگر گفتگو کنم, پرواز را برای خود آرزو کنم وووووووو بود


قشنگ ترین و کامل ترین متن


ممنون که به وبلاگت دعوتم کردی


موفق و پیروز و سربلند باشی دوست عزیز


پاسخ:ازت ممنونم که از م تعریف کردی واز اومدن خوشحالم کردی دوباره وقت کردی بهم سر بزن


آرامش
ساعت0:42---27 خرداد 1390
سلام

وبلاگت قشنگ

اولی که واردم شدم با ستاره های متحرک و قبلهاش ذهنم رویایی شد

نوشته ها جالب هستند

رنگ متن و زمینه و ضدیتشون خاص و زیباست

تصاویر دلنشین و عمیق

من لذت بردم

مشخص با سلیقه کار کردی و براش داری زحمت میکشی

جمله ای که بیشتر از همه لذت بردم توی وبلاگت

با خود گناه نیست اگر گفتگو کنم, پرواز را برای خود آرزو کنم وووووووو بود

قشنگ ترین و کامل ترین متن

ممنون که به وبلاگت دعوتم کردی

موفق و پیروز و سربلند باشی دوست عزیز

پاسخ::ازت ممنونم که از م تعریف کردی واز اومدن خوشحالم کردی دوباره وقت کردی بهم سر بزن


deltang
ساعت23:33---24 خرداد 1390
salam

omadam ke biyay

montazeram
پاسخ:چشم حتما


سکوت
ساعت12:56---23 خرداد 1390
سلام واقعا عالیه . فقط بعضی از داستانهاش خیلی تکراریه خیلی جاها دیدم. ولی تصاویر خیلی خوبن کمتر جایی دیدم. موفق باشی
پاسخ:ممنونم دوست عزیزاز راهنمایتم متشکرم چشم سعی میکنم داستانها کمتر کنم


shahab
ساعت13:05---17 خرداد 1390
سلامم...وب گلي داري مثل خودته ا ز منم سر بزن..حتما به نظرت نياز دارم. ...ها...
پاسخ:حتما دوست عزیز ممنونم بهم سر زدی


الیکا
ساعت16:44---8 خرداد 1390
سلام وب جالبیه

این ای دی منه خوشحا میشم باهم بیشتر اشنا شیم

elika_tehrani
پاسخ:ممنونم بهم سر زدی عزیز


ساغر
ساعت9:54---5 خرداد 1390
سلام دوست عزیز.پاسخ:ممنونم راستی اومد سر زدما

حامد
ساعت22:51---3 خرداد 1390
سلام

تبليغات کليکي به صورت عکس و متن و ..(دلخواه) در وبلاگ شما با درامدي مناسب

هر کليک 600ريال+50000ريال پاداش عضويت

هر 16 کليک=10000ريال

روي وبسايت کليک کن
پاسخ:ممنونم من تنهایی رو بیشتر دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 28 ارديبهشت 1387 ساعت 20:50 توسط حجت